194. Kvalitetstid (40/365)

Jag och tjejerna hade myskväll förra helgen. Vi åt pizza och hade spa, åt lite snacks och bara mös framför brasan. Kvalitetstid när den är som bäst! Det kommer en tid när jag inte får vara med på tjejmyset, så jag njuter lite extra nu. ❤

IMG_5655.JPG

16 tankar på “194. Kvalitetstid (40/365)

  1. Jättefin och stämningsfull bild med vackert ljus i fotot. Ja, den där tiden när de vill att man är med är på väg att gå över, redan har kompisar fått en viktigare roll. Men det är ju det som är utveckling och frigörelse, även om man skulle vilja stanna tiden ibland.

    Gillad av 1 person

    • Tack snälla Annette! Jag vet ju att den tiden kommer och att den ska komma för deras skull, så jag suger lite extra på karamellen ju närmare den tiden vi kommer. Klart att de ska få släppa mammas hand, men inte än… ❤

      Gilla

Lämna en kommentar