60: Eftertanke (310/365)

I lördags var vi och såg på Olov Wretlings show som,  enligt mig,  verkligen var värt varenda krona. Han berättade från hjärtat om olika upplevelser i hans liv som påverkat honom att bli den han är idag. Jag skrattade och grät, kände igen mig själv från min barndom, min mamma (hans pappa) alldeles för tidigt i himlen och kunde förstå hans frustration när han fick tillbaka sina inlämningar fullklottrade med röda streck och bockar. Det är inte lätt att ha ”spring i benen”! ❤

IMG_0704.JPG

4 thoughts on “60: Eftertanke (310/365)

Kommentera

